Artikler Forsidenyt Nyheder Nyheder

Åbent hus arrangement i forbindelse med 50 års jubilæum for Nive Å´s Lystfiskerforening

Åbent hus arrangementet i anledning af foreningens 50 års jubilæum gik meget fint igår lørdag den 24. juni. Vi var heldige med vejret, og havde styr på mad, drikkevarer og telt takket være Claus Banholtz, Lars Romby Nielsen (grillmester) og familien Skriver (telt). Et par veloplagte festtaler fra borgmester Thomas Lykke Pedersen og formand fra Danmarks Sportsfiskerforbund Torben Kaas samt ikke mindst flotte gaver til foreningen fra dem blev modtaget med stor taknemmelighed.

Mange medlemmer var også forbi i dagens løb, og de fik både pølser og drikkevarer samt ikke mindst snakket fiskeri til den store guldmedalje.

Grejloppemarkedet var også en succes for nogle, der kunne gå derfra med røverkøb. Vi havde gerne set flere juniorer, men de var sikkert på stranden eller på vej på ferie med deres forældre.

Som rosinen i pølseenden blev der blandt alle deltagere trukket lod om en tur for to personer med Miraculix og med Lars Romby Nielsen som guide.

Lykkens gudinde i form af Ion Hoe Nielsens datter sørgede for at Joachim Fabricius blev udtrukket som den heldige vinder.

Tusind tak til alle for at gøre vores jubilæum til en hyggelig og minderig dag.