Påskefiskeri

Flere af foreningens medlemmer har taget hul på Påsken og været afsted på fisketur. Blandt disse er Frank Rosengaard.

Frank skriver:

Yes! Endelig påskeferie med mulighed for noget fiskeri. Startede lørdag morgen med en tur til Nordkysten (Ellekilde), hvor nyt hjul skulle have sin debut! Ingen kontakter, men fedt hjul.

Lørdag eftermiddag, hvor vejret blev bedre end forventet og hvor eftermiddagens arrangement blev aflyst, var der mulighed for en tur til DriveIn P&T i Lynge. I den første halve time var der to kontakter og en enkelt regnbueørred kom på land, hvorefter det døde ud og diverse agn blev afprøvet uden held i den næste halvanden time. Så lige pludselig, to regnbuer indenfor 10 minutter. Alle 3 fanget dybt med OGP Twister i gul/sort. Den største på 55 cm og 2,29 kg tilmeldes årets fisker konkurrencen.

Mange tak for beretning og tillykke med fangsten.

Knæ & bræk