Formænd på geddetur

Torben Kaas, formand for Danmarks Sportsfiskerforbund og medlem af vores forening i en menneskealder, og undertegnede var en tur ude at fiske gedder i weekenden.

Torben skrev i foreningens lukkede Facebook-gruppe:

På tur med Klaus på en stor sjællandsk sø i dag, hvor vi fiskede det meste af et spændende område af. Fem fisk i båden fra 80 cm (mig) og op til 97 cm (Klaus).

Største gedde kom i øvrigt i båden med en halvt fordøjet stor ål hængende ud af munden – men det afholdt den så ikke fra at forsøge sig med en agnfisk også 🔥

Mange tak til Torben for godt selskab, hvor verdenssituationen lige blev vendt. Herligt at det trods en voldsom tåge, der ikke just er kendt for at være godt geddevejr, alligevel lykkedes at få nogle fine gedder i jollen. Største gedde på 7 kg er tilmeldt årets fisker konkurrencen.