Frank Rosengaard vandt årets P&T konkurrence

En lille flok NÅL-medlemmer deltog igår lørdag i klubmesterskabet i P&T.

Zlatan Delic, der stod for arrangementet og iøvrigt havde vundet klubmesterskabet de seneste tre gange, havde aftenen før lidt udfordringer med hvor mesterskabet skulle afholdes. Vi skulle oprindelig have været i Drive In i Lynge, men der var lige pludselig et privat arrangement, så søen var lukket. Herefter undersøgte han om vi skulle tage til Store Rosenbusk, men der var ikke sat fisk ud i lang tid. Valget faldt derefter på Poppelsøen i Ballerup.

Der var i løbet af de fire timer regnbueørreder til de fleste af deltagerne, men dog ingen større eksemplarer. Den største regnbueørred var en 3 kilos fisk, som desværre var fejlkroget, så den talte ikke med. Ærgerligt for Marius. Vinder af konkurrencen blev Frank Rosengaard, der snuppede to regnbueørreder på en kobberfarvet Mepps spinner.

Stort tillykke til ham og mange tak til Zlatan for at arrangere, herunder sørge for pølser m.v. fra medbragt gasgrill.