Artikler Forsidenyt Nyheder Nyheder

50 års jubilæum for Nive Å´s Lystfiskerforening

Kære alle

I dag kan vi fejre 50 års jubilæum, da vores forening blev stiftet den 29. marts 1973.

Foreningen blev stiftet med to formål. Det ene, at være forum for lystfiskere, hvor man kunne være fælles om en dejlig interesse, og det andet, at medvirke til fiskeudsætninger og ferskvandspleje. Vi kan konstatere, at begge dele fortsat gælder, hvilket man kun kan blive bekræftet i, når man ser på hvad vi har oplevet i foreningsregi de seneste 50 år.

Der er sendt en mail rundt til alle medlemmer, hvor man finder jubilæumsudgaven af NÅLEN fra vort 25 års jubilæum samt et lille skriv om de seneste 25 år og en oversigt over hvem der har ydet en indsats i bestyrelsesarbejdet m.v. gennem årene.

Vi afholder åbent hus lørdag den 24. juni i Fiskerhuset kl. 11-16, hvor vi håber at alle medlemmer og venner af foreningen, der har mulighed for det, vil dukke op og være med til at fejre 50-års jubilæet.

På bestyrelsens vegne