Monsterstør til Jens Hansen

Så har foreningens og måske Danmarks vildeste juniorfisker Jens Hansen været afsted igen.

Jens skriver kort:

Lækker weekend ved størsøen, og to fine stør til mig. Den største vejede ca mellem 45-50 kg og den mindre vejede 30, Så ialt en fed tur.

Det kan man vist roligt sige. Kæmpe tillykke med de vilde fangster. Monsterstøren er tilmeldt med en vægt på 47,5 kg i foreningens årets fisker konkurrence, hvor den fører størkategorien.

Årets fisker konkurrencen er ved at være ved vejs ende, men der kan fortsat ske forskydninger i placeringerne inden nytår, da der er ultra tæt løb. Joachim Fabricius ligger på en førsteplads med 141 point, skarpt fulgt af Thomas Ratzlaff, der har 140 point. På tredjepladsen ligger Niels Godsk Jørgensen med 130 point. En enkelt fisk vil ændre det hele, så nu må vi se. Regneark med årets fangster kan ses i særskilt menu her på hjemmesiden.