Fangstrapporter

Flere medefangster samt opdatering af årets fisker konkurrencen

Hej alle

Fiskeriet efter suder og brasen i De Gamle Lergrave kører lige nu i højeste gear, og det kan kun anbefales at tage en tur, hvis man ønsker action på medegrejet.

Jeg selv benyttede det gode fiskeri til at tage min yngste datter Signe med i søndags. Der var hug fra første kast. I alt nåede vi på halvanden time at lande 5 sudere, heriblandt en på 2,35 kg samt en fin brasen på 2,85 kg.

Hun havde nogle herlige fights, men også undertegnede var heldig, som det kan ses af billederne nedenfor.

Igår aftes (mandag) var jeg dernede igen (man bliver afhængig:-). Denne gang sammen med foreningens webmaster Kim og hans to friske drenge. Vi havde en dejlig tur. Det blev både til suder og brasen samt en speciel oplevelse, idet en af de sudere, som Kim fangede havde et forfang stikkende ud af munden. Jeg kunne kende dette som et, jeg havde mistet dagen før i en fight!

Alle sudere og brasen blev naturligvis genudsat.

De sidste af mine fangster nåede ikke at komme med ved opdateringen af årets fisker konkurrencen, men de er med næste gang jeg opdaterer. På trods af dette er status (se særskilt fane), at jeg p.t. ligger i spidsen, og at Joachim Fabricius ligger på andenpladsen. Det er sikkert bare et spørgsmål om tid, førend jeg bliver indhentet. Ikke tidligere i foreningens historie er så mange fangster blevet indberettet inden sommerferien, og det er jo dejligt underholdende og ikke mindst informativt!