Fangstrapporter

Opdatering pr. 5. juli 2010 af årets fisker konkurrencen

Hej igen

Så har NÅL-medlemmer endnu engang tilmeldt fangster til konkurrencen.

Claus Banholtz har fået endnu en storsuder. Denne gang en basse på hele 3,55 kg. Igen på majs. Han har desuden været et smut på Esrum Sø med foreningens båd. Denne tur gav en gedde på 4,2 kg samt kontakt med en af de sjældne søørreder, som dog desværre slap inden landing.

Peter Silberg har været i De Gamle Lergrave igen og der snuppet et par yderligere sudere op til 2,425 kg samt en ål på knap 600g. Han har også været på sundtur og der fik han torsk på 3,2 kg og 5,3 kg.

Undertegnede var selv en tur på Furesøen efter sandart, men det blev dog ikke til noget her. Derimod fortsatte jeg lidt i Farum Sø, hvor det gav en enkelt mindre gedde på 2,4 kg.

PS: Der arbejdes fortsat på en teknisk løsning, så vi kan få vist årets fangster under Årets fisker fanebladet, men indtil videre må I nøjes med den samlede stilling.