Status for 1. kvartal i årets fisker konkurrencen

Asbjørn Aaresøn, der udover at være en af foreningens skrappeste fiskere også bestyrer årets fisker konkurrencen har været ude at fiske i Påsken og gjort status for 1. kvartal.

Asbjørn skriver:

Så går Påsken på hæld og dermed kan der gøres status efter 1. kvartal i årets fisker konkurrencen 2024. Joachim Fabricius har lagt sig i spidsen (36 p) med et par fine fangster af flade, skarpt forfulgt af Klaus Vestergaard og Niels Godsk Jørgensen. Personligt nåede jeg lige at få en lektion i regnbueørred af et par 10-årige knægte i den lokale P&T. Ellers har den stået på endeløse påskefrokoster. Jeg skal lige have den sidste overstået imorgen og så glæder jeg mig ellers til hverdagen, så der kan blive tid til at fiske igen! Håber foreningens medlemmer kan få løsrevet sig fra Påskebordet i morgen, så 2. kvartal kan blive skudt godt igang!

Tak for opdatering og bedre held næste gang ved P&T søen. Håber ikke at Asbjørns selvtillid fik et knæk.