Gedder fra De Gamle Lergrave

Claus Rønde Reiche, der har været medlem af foreningen siden juniortiden og fanget et utal af gedder i De Gamle Lergrave, kan fortsat finde dem.

Claus fortæller at han på et par efterårsture har fanget flere fine fisk, heriblandt gedden på billedet ovenfor, der vejede 7,2 kg og var 104 cm lang og den nedenfor på 6,5 kg 0g 94 cm.

Gedderne er fanget på henholdsvis en død og en levende agnfisk. De svømmer naturligvis fortsat rundt i søerne.

Stort tillykke med fangsterne. Den største gedde er tilmeldt årets fisker konkurrencen.

Herligt at se at der fortsat er gedder at fange. Samtidig er det en god anledning til at gøre opmærksom på, at foreningen afholder en geddedyst i De Gamle Lergrave søndag den 10. december kl. 9-13.

Der vil være præmier til de tre længste fisk, og der fiskes fra bredden. Af hensyn til planlægning skal tilmelding ske til Joachim Fabricius.