Regn, regn og mere regn giver fisk

Der er ikke meget der er skidt, uden at der også følger noget godt med. Således har den megen regn i juli hjulpet på vandføring og vandtemperatur i den lokale å. Dette har igen medført, at flere medlemmer har fanget årets første opgængere. Således også Morten Skovmose, der forleden snuppede en godt fightende flot havørred på 66-67 cm.

Havørreden der blev taget på en lille flydende wobler blev naturligvis genudsat i fin stil.

Stort tillykke med fangsten. Der er med garanti trukket en del havørreder op i åen, som man kan finde i de dybe huller og andre steder i åen, hvor der er mulighed for at gemme sig. Får vi en varmeperiode igen bør man iøvrigt afholde sig fra at fiske efter havørrederne. Som forholdene er p.t. går det fint.