Metergedde fra Esrum Sø til Marius

Foreningens juniorledere Marius Dam Jespersen og Peter Fogh Pedersen var forleden en tur på Esrum Sø i foreningens jolle Hannah, hvor det blev til 5 gedder, med største på 103 cm og 6,55 kg.

Marius fortæller, at den største gedde tog en stor Savage Gear gummiørred helt inde ved båden, hvor den bare dinglede imens de hev de andre stænger blev hevet op.

Stort tillykke med fangsten, der er tilmeldt årets fisker konkurrencen. Bemærk at hvis du skal benytte foreningens Esrum jolle i øjeblikket skal du selv have batteri med til elmotor samt have dit eget ekkolod med, da batterirummet i jollen har været oversvømmet af regnvand, der har ødelagt batteriet og irret holderen til ekkoloddet. Bådinspektørerne Emil & Emil vil kigge på det i den nærmeste fremtid.