Smuk 2-kilos PR-karusse til Niels

Niels Godsk Jørgensen, der var juniorleder, da jeg selv var junior i foreningen tilbage i start 80-erne, fisker efter alt med finner. Det er med en ihærdig indsats efterhånden også blevet til uhyggeligt mange store salt- og ferskvandsfisk, herunder mange PR-fisk i en størrelse, der kan gøre de fleste af os andre misundelige. En fisk der dog har drillet ham gennem mange år er karussen, som kan være mere end svær at overliste.

Niels beretter:

Satsede på at fange karusse forleden morgen og jeg må sige, at det lykkedes til fulde med en ny PR på hele 2,13 kg. Karussen snuppede en bundfisket orm og majs kombi.

Stort tillykke med ny PR, der må siges at være velfortjent. Den store karusse bliver svær at slå i årets fisker konkurrencen.