Seatrout Open 2021 – Efterår Fyn

Igen i år havde vi medlemmer repræsenteret til Seatrout Open på Fyn, hvor der denne gang var 416 deltagere. Traditionen tro var Lars Romby Nielsen ankermand og han havde – også traditionen tro – venligt spurgt om der var andre medlemmer, der ville med. Det var der, idet Jens Hansen meldte sig til. Lars og Jens kæmpede for det helt bogstaveligt, idet regn, storm tilsat bølger og kraftige vindstød ikke gjorde det helt nemt. Havørreder blev det dog til.

Lars gav løbende opdateringer i foreningens Facebook gruppe til glæde for os andre, der så kunne følge med. Første dag blev tilbragt langs Fyns kyster mens andendagen inkluderede en smuttur til Ærø.

Både Lars og Jens fangede havørreder på turen, men det blev desværre ikke blev til præmier i denne omgang. Mon ikke at de alligevel er klar igen til næste Seatrout Open, der bliver arrangeret af Go Fishing henholdsvis forår og efterår hvert år. At der er store havørreder langs Fyns kyster vidner vinderfisken om, da den var 84 cm lang og vejede hele 5,925 kg. En sand drømmefisk på kysten. Man kan se den og de andre havørreder, der gav præmier på Go Fishings hjemmeside.