Havørrederne hugger i øjeblikket

Havørrederne i Nivå og Usserød å kan tilsyneladende godt lide den megen nedbør vi har fået den seneste måned. En af dem, der efter mange forgæves ture har luret metoden til at overliste dem, er Jens Hansen.

Jens skriver om sin seneste tur:

Sindsyg sindsyg dag ved åen? nu har jeg gået ved den skide å i 3 måneder og ikke en fisk på land, men så i dag blev der fisk?
Første fisk på dagen var 1,3 kg og kom med hjem og den anden fisk var på hele 2,3 kg og blev genudsat med det samme. Ialt en fed og god oplevelse ved åen???

Tusind tusind tak til Hans for den gode hjælp ved åen???

Kæmpe tillykke med fangsterne til Jens. Det er stærkt fisket. Den største havørred er tilmeldt årets fisker konkurrencen. Det er den store havørred som Hans Thouggard Pedersen fangede forleden også.

Hele 80 cm og 6,25 kg. Mig bekendt den største ørred fanget af et medlem i de seneste 5 år. Herligt at ørrederne i den kaliber også er til at fange i åen. Den blev ifølge Hans iøvrigt genudsat i fin form.