Sommerfiskeri i Stege Nor

Fra Peter Fog Pedersen kom der lige en rapport fra vores tur i tirsdags.

Peter skriver:

Tur til Stege Nor

I går var jeg taget til Stege Nor med Klaus. Vi havde alujollen i vandet da klokken var ca. 9. Det var en svær dag hvor vi havde mange følgere og forsigtige hug. Men vi endte med 14 gedder, heraf 9 til Klaus og 5 til mig selv. Ingen store fisk, men det går jo nok, når de fighter som de gør.

Det kan helt klart anbefales andre at tage et smut derned, nu når vi også har to alujoller på trailere i foreningen, som man kan låne.

Peter Fog Pedersen

Tak for beretningen til Peter og tak for en fin tur. Der skal prøves mange forskellige agn før man finder dagens topfanger. I tirsdags var det gummishads i grønne nuancer. På onsdag den 18. juli er vi nogle medlemmer der tager en rask lille pike fight i Stege Nor fra foreningens to alujoller og min alujolle. Der kan nok blive plads til en enkelt eller to mere i en af jollerne, så tag kontakt til undertegnede hvis interesse. Vi tager afsted kl. 8 og er hjemme igen inden kl. 20.