Artikler Forsidenyt Nyheder Nyheder

Fiskebro genetableret i Svanesøen ved fælles hjælp

Zlatan var i sidste uge tovholder for et hold frivillige fra foreningen, der brugte et par hyggelige timer på at få en fiskebro genetableret og en anden gjort klart til næste step.

Den ene bro, der ligger midt på tangen ind mod Svanesøen, fik vi ordnet så den igen kan anvendes, og som sidegevinst fik vi ryddet en kæmpe tjørnebusk omkring den. Se billederne før og efter nedenfor.

Der er nu en super plads, som sikkert kaster nogle store fredfisk og gedder af sig i fremtiden.

Den anden bro fik vi kun taget op, og gjort klar til næste step, der bliver at få gravet lidt på land, og så ellers få broen løftet på plads. I den forbindelse skal vi bruge 3-4 stærke medlemmer, der er klar til at hjælpe et par timer. Zlatan står for koordinering, så det er ham I skal give et praj om, at I kan hjælpe.