Ion giver den gas i Nordnorge

Ion Hoe Nielsen er i øjeblikket med Hvidovre Sport i Havöysund, der ligger i Nordnorge. Man kan som medlem følge med i hans fangster via foreningens Facebook-gruppe, men her kommer også lige lidt. Ion fanger rigtig mange stortorsk med den hidtil største på 23,5 kg.

Ion skriver på Facebook følgende:

Sidste dags fiskeri i Havöysund gav 29 målere i vores båd, fordelt på hhv 11 stk til Ole, 11 til mig selv og 7 til Hansen. Smukt vejr trods den friske vind. En svensker nappede en basse på 34 kg og en englænder fik overlistet et bæst på 29 kg?
Alt i alt en rigtig god uge med nogle få dages udmærket fiskeri, hvor jeg i alt fangede 23 torsk over 10 kg med den største på 23,5.
Det her skal prøves igen!

Stort tillykke med fangsterne til Ion, der gennem tiden har fanget utroligt mange målertorsk i dansk og norsk farvand.