Brakvandsgedder til Rasmus og Louis

Louis og Rasmus, to af foreningens skrappe juniorer, fik sig søndag en god (og våd!) oplevelse i brakvandet med alujollen og undertegnede. Det blev til 30 gedder ialt til os tre, heriblandt 7 stk mellem 5 og 6 kg samt ny PR til Rasmus!

Nu har 4 af foreningens juniorer været med i alujollen. Den næste junior, der kommer med er Kristoffer Kindberg, men andre juniorer fra foreningen er naturligvis også velkomne til at kontakte mig, hvis de kunne tænke sig at tage med på en af mine ture. Jeg er i den grad blevet bidt af fiskeriet, der pludselig har udvidet min geddesæson med juli, august og september. Fiskeriet er spændende og actionfyldt og man kan være heldig/dygtig at fange rigtig mange, hvis man finder den agn og den metode, der virker bedst den pågældende dag. Eneste ulemper ved fiskeriet er den lange køretur og at der er meget langt mellem fangst af gedder over 8 kg.