Artikler Fangstrapporter Fangstrapporter Forsidenyt Nyheder

Kæmpestør til Jonas fra Blue Rock Fiskepark

Så kom der lige en fangstrapport fra Niels Holler, som har været på en overnatningstur sammen med Jonas Anbo, der er nyt medlem af foreningen. Han skriver:

Hej Klaus,

Er lige kommet hjem fra en skøn tur til Blue Rock Fiskepark på Sydfyn (en lækker grusgrav hvor man kan parkere lige ned til) …. masser af hygge og store fisk, 3 stk over 30 kg til Jonas Anbo op til 34+ som liiige havde det rigtige spot.

Jeg selv var lidt mere beskeden med stør op til 18,5 kg og en flot skælkarpe.

Blue Rock Fiskepark er helt klart et besøg værd. Størrelsen af vandet og ikke mindst størrelsen på fiskene samt naturen finder man ikke ved andre P&T vande.

Mvh

Niels

Stort tillykke til Jonas og Niels med det gode fiskeri. Imponerende fisk, der stiller store krav til fisker og grej.

Undertegnede var i søndags på en morgenmedetur i De Gamle Lergrave. Det gav udover en fantastisk naturoplevelse med isfugl og andre dyr en håndfuld fine sudere op til 2,5 kg, selvom det egentlig var brasen, der var mål for turen.