Foreningen er på Facebook – Bliv medlem

Zlatan Delic har på foreningens vegne glædeligvis fået oprettet en lukket gruppe på Facebook.

I opfordres til at tilmelde Jer, da den bl.a. giver rigtig gode muligheder for at holde sig skarp på medlemsfangster og arrangementer. Mange hotte tip om havørredfiskeriet er således allerede udvekslet.

Hertil er der i albums allerede flere medlemmer, der har fået billeder af deres bedste fangster m.v. publiceret. Glæd Jer over disse og send gerne selv billeder til enten Zlatan eller undertegnede, så vi kan få endnu mere at fryde os over.

For medlemmer uden Facebook er der ikke grund til at ærgre sig for meget, da hjemmesiden fortsat vil være omdrejningspunkt for medlemsfangster, arrangementer, booking osv.