Nyt fra Esrum Sø

Emil Hansson, der sammen med Emil Hejberg er bådinspektører for foreningens Esrum jolle, var klar på premieredagen 1. maj.

Emil Hansson fortæller, at det blev til 12 gedder på kastefiskeri med største på ca. 5 kg.

Jeg har også haft talt med Emil Hejberg, der i forbindelse med opgraderingen af Hanna meddeler, at der er lagt to nye øser i jollen.

Dette er ekstra relevant i øjeblikket, hvor lænsepumpen er på ved til at blive fixet.

Nye opdaterede regler for anvendelse af Esrum jollen er blevet udarbejdet af Emil Hejberg og undertegnede og kan findes under “Medlemssiderne” her på hjemmesiden.

Jeg var selv et smut på Esrum Sø i tirsdags (dog i en LF-jolle, da Hanna var booket). Jeg fik et par gedder, hvoraf den ene var rigtig fin på 95 cm og ca. 6 kg. Tjek lige de farvetegninger og dens kondition.