Obelix og Emil på svensk eventyr

Emil Hansson spændte foreningens alujolle Obelix bag på bilen og tog på en forlænget weekend til en sø i Sverige sammen med en makker for at fiske gedder.

Emil fortæller, at forholdene ikke var helt optimale, da der det meste af tiden blæste en kold vind fra nordvest. Det er dog ikke lige til at se på nedenstående billede, men vinden blæste ifølge Emil kraftigt op i løbet af morgenen og fortsatte til sen aften.

Trods udfordringerne lykkedes det at fange 25 gedder på de tre dage.

Mange tak for beretning og billeder. Rart at se at foreningens alujolle og den frontmonterede elmotor kan bruges andre steder end i Danmark. Tak også for at have fået serviceret motor og sat ny slange og studs på benzintanken inden turen. Nu er Obelix top klar til flere fisketure. Det er bare om at komme afsted.