Klubtur til Lammefjordskanalerne med blandet succes

I søndags var vi en lille flok fra foreningen, der støvede karpegrejet af og tog til Lammefjordskanalerne.

Peter Fog Pedersen beretter:

Vi var 4 mand med fra start som mødtes hos Klaus, hvor vi pakkede en trailer med alt vores grej. Det regnede hele turen, men lige som vi ankom viste solen sig bag skyerne og et lækkert vejr viste sig. Vi fik hurtigt pakket vores grej ud og sat karpefælderne.

Der gik ikke mere end 5 minutter fra at undertegnede havde kastet min agn ud før en flot skælkarpe havde taget en hvid kokus pop-up boillie. Skælkarpen vejede 6,8 kg og var desværre også dagens sidste fisk…

Zlatan og Sean kom et par timer efter og fik desværre heller ingen fisk

Selvom fiskeriet ikke just var i top, var det stadig en super hyggelig klubtur. I og med det var turens eneste fisk kunne jeg også hive førstepræmien med hjem.

Stort tillykke med fangsten og førstepræmien. Skælkarpen er naturligvis tilmeldt årets fisker konkurrencen.