Artikler Forsidenyt Nyheder Nyheder

Indbydelse til affaldsindsamling langs Usserød Å søndag den 12. juni kl. 9-12

Foreningens  medlemmer med tilhørende familie indbydes traditionen tro til indsamling af henkastet affald langs Usserød Å.

Indsamlingen foretages som de tidligere år gennem projekt “Ren natur”, der er ledet af “Hold Danmark rent”. Foreningen modtager 3.000 kr når arrangementet er vel overstået. Et sådant win-win tilbud kan vi naturligvis ikke sige nej tak til.

Kom derfor og vær med til en hyggelig formiddag, hvor der er garanti for masser af frisk luft, motion og godt samvær. Husk at du samtidig er med til at støtte foreningen økonomisk, så vi kan få endnu flere faciliteter.

Affaldsindsamlingen afholdes søndag formiddag den 12. juni i tidsrummet 9-12. Der vil være forfriskninger til alle deltagere kl. 12.

Tilmelding er ikke nødvendig. Du/I skal blot møde op ved broen, hvor Ullerødvej i Kokkedal krydser Usserød Å. Fredensborg Kommune sørger for udstyr i form af poser, handsker og redskaber. Ja, de sørger endda for at affaldet bliver afhentet, når vi har samlet en bunke.

Vel mødt!

På vegne af bestyrelsen