Seriøse PR-fisk til Thomas Ratzlaff

Thomas Ratzlaff, der hører til blandt foreningens (- og Dannmarks) skarpeste specimenfiskere, har haft en forrygende uge. Således gav et par overnatninger ved søen nogle seriøse medefisk, heriblandt PR-spejlkarpe og PR-suder.

Thomas fortæller, at han har haft et par overnatninger i løbet af ugen, hvor han bare ramte fiskeriet lige i rø.en. Det må man sige, idet det bl.a. blev til en flot flot spejlkarpe på 18,42 kg på den ene overnatning og en suder på 3,60 kg på den anden. Sidstnævnte var topfisken af en stribe sudere med en snitvægt omkring 3 kg. Spejlkarpen og største suder tilmeldes foreningens årets fisker konkurrence, hvor Thomas i skrivende stund fører konkurrencen klart.

Mere om fangsterne af den store spejlkarpe og suderne kan læses på Fisk & Fris hjemmeside. Link til artikel om spejlkarpen kan findes her:

Kæmpe tillykke med fangsterne som de fleste specimenfiskere vist drømmer om.