Halvårstatus for årets fisker konkurrencen

Asbjørn Aaresøn har gjort status for årets fisker konkurrencen.

Asbjørn skriver:

Her på tærkslen til sommerferien og 3. kvartal er det tid til at gøre status.

Joachim Fabricius har lagt hårdt ud med fine fangster af solide fredfisk i april/maj. Også Michael Andersen har markeret sig med nogle flotte fangster af forskellige saltvandsfisk. Den navnkundige Niels Godsk Jørgensen har været lang tid om at vågne af vinterhiet, men noget tyder på, at han har fået støvet grejet af de sidste par uger. Bl.a. med sandart fra Arresø og en fin karusse fra hans hemmelige vandhul nær Helsingør (billede).

Alt i alt kan jeg konstatere, at Joachim Fabricius har en solid føring, men man fornemmer en formnedgang, og vi er flere, der kan lugte blod! Der er lagt op til et afgørende 3. kvartal!

Som bonusinfo kan jeg nævne, at den førende Joachim tager på et togt til Norge i forbindelse med sit lægejob de næste par måneder for at konsolidere sin føring. Jeg tror dog ikke på, at han kan trives og få succes væk fra hjemmebanen, så “ når katten er ude er der frit spil for musene” !!

Vi er i hvert fald mange, der ligger lunt til og har mulighederne for at “ stække “ den unge brushane!

Herunder foreløbig top 5. efter 1. halvår:

Joachim 88 p.

Michael A. 67 p.

Niels G. 58 p.

Marius 55 p.

Klaus V. 50 P

Den komplette stilling kan ses på her på hjemmesiden i regnearket.

Mange tak til Asbjørn for opdatering. Spændende hvad 3. kvartal giver af fangster til vore medlemmer.