Hej alle,
Det er en fornøjelse at kunne meddele, at vi har fået en ny facilitet. Det er en jolle i Arresø, nærmere bestemt Ramløse Havn, bådplads 46.

Arresø har landets bedste sandartfiskeri, så vi forventer, at det bliver en velbesøgt facilitet – i hvert fald når der er ingen eller kun lidt vind. Den skal bookes i bookingkalenderen som vore andre faciliteter, og kræver en bådnøgle.

Vi har ansøgt Naturstyrelsen om motorlicens og er på venteliste, men indtil da skal man anvende årer. Det er således indtil videre helt forbudt at anvende el- eller benzinmotor.
Det spøjse navn “Kirsten 8” har vi arvet fra Hornbæk Lystfiskerforening, som vi har købt jollen af.

Stor tak til de frivillige, der hjalp i processen, heriblandt Zlatan, Marius, Peter og Jens Blom.
God fornøjelse
På bestyrelsens vegne
Klaus
