Kategorier
Artikler Fangstrapporter Fangstrapporter Forsidenyt Nyheder Nyheder

Flotte fisk fra Nordsøen til Ask & Ion

Hej alle,

Ask Peter Futtrup og Ion Hoe Nielsen, som hører til blandt eliten af foreningens medlemmer med saltvand i blodet, har været en tur på Nordsøen.

Ion skriver:

Når det eneste man får taget billede af er rødfisk og stemning…

Jeg tilmelder rødfisken på 600 gr til ÅF.

Kunne også have tilmeldt lange på 7,4 kg og torsk på 5,8 kg samt havkat på 1,5, hvis jeg havde dokumenteret fiskene men ak..

Ask tilføjer:

I forlængelse af Ions opslag kan jeg da tilmelde torsk på 10,3 kg (billede øverst i artiklen) og havkat på 3,5 kg.

Jeg kunne også have tilmeldt flot lubbe, lange og sej, men ak..

Stort tillykke med fangsterne til Ion & Ask, hvoraf rødfisk, torsk og havkat tilmeldes årets fisker konkurrencen. De havde en super tur, der nok kan inspirere andre til en tur på Nordsøen med en turbåd fra Hirtshals. Det er efterhånden det eneste sted i Danmark, hvor man kan og må fange store torsk.

Knæk & bræk

Klaus