Hej alle,
Torben Hedebol og hans søn Andreas elsker at fiske gedder fra deres kano. De nåede dog ikke at være med til geddepremieren den 1. maj, men tog revanche igår. Gedderne var heldigvis i stødet.




Mange tak for billeder og tillykke med fangsterne.
Knæk & bræk
Klaus
