Asterix – Alujolle Linder 410 Fishing

Foreningens anden alujolle er en Linder 410 Fishing, der også står klar på en Brenderuptrailer.

Alujollen bærer navnet Asterix og har monteret 2 stangholdere. Der er årer, anker og ankertov m.v. i jollen, mens redningsveste skal hentes i Fiskehuset.

Linder 410 Fishing

Denne alujolle er knap så søsikker som Linder 400 Sportsman-jollen, men kan fint benyttes når vinden ikke er for kraftig. En ekstra fordel med denne jolle er, at den ikke behøver et slæbested, da den er så let, at to voksne mænd uden problemer kan løfte den af traileren og søsætte den.

Du er meget velkommen til at booke alujollen, såfremt du bare følger foreningens regler for lån af faciliteten. De er meget simple og kan findes på de lukkede medlemssider, hvor du bl.a. også kan se, hvor alujollen med tilhørende trailer står parkeret.

Der er ved brug endvidere mulighed for at låne foreningens 2,5 HK Mercury (4 takt) påhængsmotor og/eller elmotor. Disse faciliteter bookes også via bookingkalenderen.