Dagkort & medlemskab

Dagkort

Dagkort der koster 75 kr. kan købes på http://www.fiskekort.dk

Sådan bliver du medlem af Nive Å’s Lystfiskerforening (NÅL):

Priser:
Senior over 18 år: kr. 900
Junior under 18 år: kr. 300

Familiemedlemskab (forudsætter at alle bor på samme adresse):
Ægtefælle/samlever: kr. 300
Barn under 18 år: kr. 300
Barn over 18 år: kr. 700

Nøgledepositum kr. 300, som tilbageføres ved udmeldelse.

Betalingsperioder (ved indmeldelse):
1/2 – 31/7 : Normal kontingent.
1/8 – 30/9 : ½ betaling af kontingent
1/10 – 31/12 : kr. 100 til NÅL
Indmeldelse i januar: Gratis til 31/1, men opkrævning for hele det kommende år.

Særrabat kr. 300 til studerende i alderen 18 – 25 år ved fremsendelse af kopi af studiekort til kassereren. Af praktiske grunde udbetales særrabat til studerende ved efterfølgende henvendelse til kasserer Bjarne Dueholm på mail b.d@mail.dk med oplysning af din banks reg. nr. og kontonr.

Betaling til DSF er indeholdt i vores kontingent.

Indmeldelse og betaling i praksis:
Følg venligst nedenstående link ved indmeldelse via “Log ind” og “Opret profil”:

Ved familiemedlemsskab skal det familiemedlem, der er ældst og betaler det samlede kontingent indmeldes først. Familiemedlemmer vælger mellem F1, F2 og F3. I nedenstående skema er vist forskellige eksempler på familiemedlemsskaber:

Særbetaling for båd og joller:
Engangsindbetaling trollingbåd i Nivå Havn: kr. 500
Engangsindbetaling Esrum Sø-jolle, joller i De Gamle Lergrave og alujoller: kr. 0
Ingen brugerbetaling eller gæsteregler for båd og joller, men pligt til at hjælpe ved optagning, klargøring & isætning, såfremt der er behov. Pligten kan fraviges ved sygdom eller betaling af op til kr. 500, alt efter bestyrelsens skøn.

For at få adgang til Fiskehuset, joller og både mv. skal du bruge en nøgle, der hentes hos kassereren efter forudgående indbetaling af depositum kr. 300 til vores bankkonto. Send herefter en mail til kassereren på b.d@mail.dk og oplys, at du har betalt samt dit telefonnummer. Når kassereren har set, at du er registreret medlem og har betalt, ringer han dig op og aftaler nøgleafhentning.

Bemærk at du – for at få adgang til booking af faciliteter m.v. – skal udfylde skema i særskilt menu på hjemmesidens forside med navnet “Adgang til medlemssider, booking m.v. for medlemmer – tilmeldingsformular”.