Dagkort & medlemskab

Dagkort

Dagkort der koster 75 kr. kan købes på http://www.fiskekort.dk

Sådan bliver du medlem af Nive Å’s Lystfiskerforening (NÅL):

Det er nemt at blive NÅL-medlem, og det første skridt er at besøge http://www.fiskekort.dk der er en hjemmeside/webshop m.v. serviceret af Danmarks Sportsfiskerforbund (DSF).

Oppe i højre hjørne trykker du på “Log ind” og opretter en profil, hvis du ikke allerede har en.

Når du har profilen på plads skal du gå i søgefeltet under:

“De bedste fiskevande i Danmark

Søg efter fiskeplads

Her søger du på “Nive Å´s Lystfiskerforening”, hvorefter du kommer ind og går til bunden af siden. Ved overskriften “Bliv medlem” vælger du i listboksen enten Senior, Ungdom eller Junior.

Derefter vælger du evt. et velkomsttilbud med grej eller lignende.

Herefter trykker du “Videre” og kommer ind og kan afslutte ved at “Lægge medlemskabet i kurv” og udfylde kontaktinformation samt betale.

Kontingentmodel (ved indmeldelse):

Kontingent ved indmeldelse i perioden 1/1 2024 – 30/9 2024:

Junior 8-17 år: kr. 300

Ungdom 18 -25 år: kr. 900

Senior over 25 år: kr. 900

Kontingent ved indmeldelse 1/10 2024 – 31/12 2024: Betal for 2025 i denne periode og fisk gratis i resten af 2024.

Medlemskab af Danmarks Sportsfiskerforbund (DSF) er indeholdt i vores kontingent. DSFs procentstigning i 2025 og fremover reguleres tilsvarende i vort kontingent.

For at få adgang til Fiskehuset, joller og både mv. skal du bruge en nøgle, der hentes hos formand og nøglebestyrer Klaus Vestergaard i Nivå efter forudgående indbetaling af depositum kr. 500 direkte til vores bankkonto. Send herefter en mail til formand Klaus Vestergaard på klausvestergaard12@gmail.com og oplys, at du har betalt samt dit telefonnummer. Når Klaus har set, at du er registreret medlem hos Danmarks Sportfiskerforbund og har betalt, ringer han dig op og aftaler nøgleafhentning.

Næste (- og sidste) skridt efter at du har fået betalt medlemsskab og evt. betalt depositum for nøgle, er at du får adgang til hjemmesidens medlemssider. Her kan du læse om regler for fiskeri, booke faciliteter m.v. Du får adgang til medlemssiderne ved at kontakte Klaus på klausvestergaard12@gmail.com, der tjekker om kontingent er betalt og giver adgang til medlemssiderne.

Det er således ikke nok kun at indmelde sig via www.fiskekort.dk for at kunne få fuld udbytte af medlemskabet.

Øvrig info:

Særbetaling for trollingbåd:
Engangsindbetaling hvis du har planer om at anvende trollingbåden i Nivå Havn: kr. 500

Udmeldelse i praksis:
Udmeldelse foregår ved at skrive til kasserer Claus Banholtz på mail banholtz@c.dk Såfremt du har betalt nøgleindskud får du det returneret ved at aflevere eller sende nøglen (påklistret et stykke pap)  til formand og nøglebestyrer:

Klaus Vestergaard

Damgårdsvej 16

2990 Nivå

Husk i den forbindelse at oplyse dine bankoplysninger.

Særrabat kr. 300 til studerende i alderen 18 – 25 år på helårskontingent ved fremsendelse af kopi af studiekort til kassereren. Af praktiske grunde udbetales særrabat til studerende ved efterfølgende henvendelse til kasserer Claus Banholtz på mail banholtz@c.dk med oplysning af din banks reg. nr. og kontonr.