Anstændige vintergedder fra Esrum Sø

Hej alle

En fin tur på Esrum Sø i lørdags gav 7 gedder til Jens Blom, Peter Møller og undertegnede. Blandt disse var et par anstændige fisk på 6,9 og 6,5 kg som naturligvis tilmeldes Esrum Open. Peter Møller trak det længste strå med den største, der tog en levende skalle fisket lige over bunden på et paternoster tackel.

Seriøse aborrer fra Esrum Sø

Vi fik for et par måneder siden et par nye medlemmer, Asger og Tine, som fisker en del på Esrum Sø. I sidste uge havde de en usædvanlig god tur, som jeg hørte om, hvorefter jeg spurgte Asger om han ikke ville bidrage med en lille rapport. Det ville han heldigvis gerne:

Hej Klaus

Vi ligger lige nord for løjtnanten og driver for 6 m/s vind fra 20 meter til 15 meter vanddybde.

Læs resten

Invitation til foreningens medlemmer om at deltage i elfiskeri i Esrum Å

Hej alle

Skulle der være nogle af foreningens medlemmer, der måtte have lyst til at deltage i det spændende elfiskeri, er der nu kommet en mulighed. Vi er nemlig via vort nyligt indgåede samarbejde med Esrum Ålaug inviteret med for første gang. De fisk vi fanger i Esrum Å er også dem, der i sidste ende skal levere ørreder til Usserød Å og Nivåen.

Juniorlederkursus 2016

Hej alle

Fik lige en melding fra Peter Fog Pedersen, der sammen med Marius Dam Jespersen og Rasmus Schandorff har været på Danmarks Sportsfiskerforbunds Juniorlederkursus i efterårsferien. Han skriver:

Så er vi hjemvendt efter en helt fantastisk uge over i det jyske. Det har været en uge med fiskesnak, venner, grejfremstiling og fisketure og en masse andet.

Vi har lært utrolig meget og fået en masse nye venner.