Halloween gedder fra Damhussøen

Alfred Reinold Baudisch er et af mange nye medlemmer i foreningen. Det specielle ved ham er, at han er brasilianer og at han sammen med sin far laver fiske-tv. Herudover fisker han temmelig meget i danske fiskevande, heriblandt Damhussøen i København, hvor han haft nogle gode geddeture i mørket.

Halloween gedde

Alfred skriver følgende:

Night pike fishing, as a Halloween challenge at Damhussoen delivered 3 big pikes, all above 100 cm, where one of them was a BIG FAT MAMA (look the big curved belly in the 2nd photo).

Gedde 9,o kg fra Damhussøen

I went there to try a lure I made for Halloween, and I ended up getting one with my custom lure and 2 with 4D Savage Gear trout.

Stort tillykke til Alfred med de bemærkelsesværdige fangster. Det er mig bekendt ikke helt normalt at fange så store gedder ved almindeligt kastefiskeri i bælgravende mørke. Den største gedde på 9 kg er tilmeldt årets fisker konkurrencen.

Alfred skriver yderligere omkring hans og hans fars videoer:

Our carp videos are quite popular, for example, this one with my daddy got 120K views (and in 2019 it was also aired on National TV for 40+ million persons) and now we are getting asked to show how is carp fishing in Europe: https://www.youtube.com/watch?v=NOcTrYYN9Ao. Another example is this one with 152K views: https://www.youtube.com/watch?v=7PAy0glD5dI.

Spændende med input fra Alfred og hans far fra andre dele af verden. Det er nok ikke det sidste vi har hørt fra Alfred og hans fiskeri.