Øresundsfisk til Thomas og Niels

Thomas Ratzlaff har været på sundet for at samle lidt point til årets fisker konkurrencen.

Thomas skriver:

Jeg bliver sgu aldrig rigtig skrap til det fladfiskeri, men tobiser gør i det mindste en forskel. Det blev til 3 hvarrer idag op til 0,54 kg, en knurhane på 0,35 kg samt 1 million fjæsinger. Alle fanget i 1 meter sø på Lappegrunden.

Et andet medlem, der har tilmeldt fisk til årets fisker konkurrencen er Niels Godsk Jørgensen, der i Københavns Havn, nærmere bestemt ved Oceankajen, har været forbi med flåd og sild ligesom han var det for 30 år siden. Han beretter, at setuppet fortsat virker, idet han snuppede to makreller, med største på hele 1.260 gram.

Tillykke med fangsterne til Thomas og Niels. Godt at se at der fortsat fanges fisk af foreningens medlemmer.

Knæk &. bræk