Artikler Forsidenyt Nyheder Nyheder

Formandskandidat til Danmarks Sportsfiskerforbund fra Nive Å´s Lystfiskerforening

Som dem der læser magasinet Sportsfiskeren nok har noteret sig, stopper den nuværende formand Verner W. Hansen ved Danmarks Sportsfiskerforbunds kongres medio marts, og der skal derfor findes en ny formand. Foreløbigt er der to kandidater til formandsvalget, hvoraf den ene er Torben Kaas, der har været medlem af vores forening siden han var 12 år.

Vi vil som forening med en stemme på kongressen naturligvis pege på Torben, da han klart besidder de faglige og sociale kompetencer, der skal til for at kunne repræsentere danske lystfiskere i forhold til miljø, natur og lystfiskeres rettigheder. Jeg har selv kendt Torben siden ruder konge var knægt, idet han både har fungeret som juniorleder og castinginstruktør samt varetaget andre tillidsposter i foreningens tjeneste, heriblandt kassererposten. Du kan læse mere om Torben og hans visioner for Danmarks Sportsfiskerforbund på nedenstående link: