Artikler Forsidenyt Nyheder Nyheder

Havtur på Øresund den 11. april – Aflyst pga. for få tilmeldinger

Asbjørn, Øresundsveteran og æresmedlem i vores forening, er ved at arrangere en fisketur på Øresund, hvor det også er muligt at medtage familie og venner.
Turen er planlagt til onsdag den 11. april kl. 8-14 og koster 300 kr. Vi sejler fra Helsingør med et af Elida-rederiets skibe, som vi har for os selv.
Der er rigtig gode muligheder for at fange de 5 torsk man idag må hjemtage pr. mand på Øresund, da der både kan pirke- og kastefiskes. Prøv også fiskeriet med gummijigs, der er hyper effektivt på denne årstid.
Tilmelding sker efter først til mølle-princippet til Asbjørn på asbjorn@tymm.dk, senest tirsdag den 27. marts. Efterfølgende bindende betaling skal være overført til foreningens konto senest den 28. marts.
Skulle det mod forventning ske, at vi ikke kan mønstre 15 deltagere, vil turen blive aflyst.