Artikler Forside sticky article Forsidenyt Nyheder Nyheder

Opgradering af faciliteterne i De Gamle Lergrave

Hans og Zlatan har de sidste par weekender taget en omgang for holdet, idet de både har flyttet jollen fra den lange sø til skydebanesøen, søsat foreningens nye jolle i den lange sø og forstærket broerne.

Jollen i Skydebanesøen er der store forventninger til, da der går meget store brasen og der er gennem tiden også snuppet mange pæne gedder. Vi har aldrig tidligere haft en jolle i søen.

Den nye jolle i den lange sø, der blev søsat forleden, er der også store forventninger til, idet den bl.a. er meget let roet.

Den er lidt mere livlig end den tidligere jolle, så det anbefales, at man ikke er mere end to mand ombord.

Derudover har Zlatan og Hans som nævnt ovenfor forstærket broerne. I den forbindelse blev der også lagt hønsenet på, så man står bedre fast.

Godt arbejde af Hans og Zlatan, der helt sikkert vil gøre det til en endnu større fornøjelse at fiske dernede.

Sidst men ikke mindst skal det nævnes, at vandstanden nu er faldet til mere normale forhold, takket være indgriben fra Jørgen Hage fra Den Hageske Stiftelse og Fredensborg Kommune. Tusind tak for det!