Artikler Forsidenyt Nyheder Nyheder

Opdaterede regler for booking af faciliteter

Vi er i år indtil videre blevet 26 flere medlemmer, hvilket er yderst glædeligt. Det betyder dog også, at der er blevet lidt mere rift om faciliteterne, hvilket igen har fået en enig bestyrelse til igår aftes på bestyrelsesmødet, at præcisere regler for booking af foreningens mange faciliteter.

De reviderede regler kan du læse mere om i bookingkalenderen, hvor det bl.a. er blevet obligatorisk, at skrive 1) i hvilket tidsrum man booker, og 2) hvem der booker (både fornavn og efternavn samt mobilnr.). Hertil bør man som medlem huske at justere tidsintervallet i ens booking, hvis man slutter fisketuren før planlagt tid.

Der er lidt flere informationer i bookingkalenderen, men det burde ikke give anledning til udfordringer. Hele formålet med præcisering af reglerne er jo, at vi alle får flere muligheder for at komme afsted på fisketur.