Artikler Forsidenyt Informationer Nyheder Nyheder

Webmaster søges

Foreningens webmaster igennem de seneste år har desværre valgt at trække sig fra posten på grund af andre gøremål. Det betyder, at det er nu chancen er der, hvis du har tid og lyst til at gøre en vigtig indsats for foreningen. Som alt andet arbejde i foreningen er indsatsen frivillig, men du vil naturligvis få midler stillet til rådighed, for at hjemmesiden kan fungere optimalt.

thumb_COLOURBOX4643862

Som webmaster bliver du ansvarlig for drift og udvikling af foreningens hjemmeside, herunder eksempelvis sikkerhedsopdateringer og bookingkalenderen. Som webmaster er du ikke ansvarlig for artikler, fangstrapporter o.lign. Dem skal jeg nok fortsat redigere og levere.

Det er ikke nødvendigt at have kendskab til programmering, dog bør man have kendskab til eller lyst til kendskab til WordPress som CMS, der er verdens mest udbredte og brugervenlige system til hjemmesider.

Hvis du har spørgsmål til posten som webmaster eller du er interesseret i at påtage dig rollen, kan du sende en mail til undertegnede på klaus@vestergaard.mail.dk.