Fangstrapporter

Flot Esrumgedde til Asbjørn

Fik lige en kort fangstrapport fra Asbjørn, en af foreningens gæve veteraner, der skriver:

Hej Klaus,

Tirsdag den 3. november skulle jeg på Esrum sø på aborretur, men jeg tog fejl, og landede i stedet en gedde på ligeud 8 kg.

Den flød på ryggen, da den blev genudsat, men blev indfanget igen og lagt i den store dam. Efter et stykke tid var den frisk igen, hvorefter den kom sikkert tilbage i søen.

Mvh

Asbjørn Tymm-Andersen

Stort tillykke til Asbjørn med fangsten, der naturligvis også er tilmeldt Esrum Open.

Nogle gange får jeg tilsendt billeder fra tidligere på sæsonen fra medlemmer eller andre. En sådan fik jeg igår, hvor vores gamle formand, Carsten Ryby, sendte mig et billede af en fin laks fra sæsonafslutningen.

Den var fanget af en anden af foreningens garvede lystfiskere, nemlig Sven Thomsen, der fik den inden fredningen satte ind i Skjern Å den 15. oktober. Ny PR-laks på 74 cm.

Mange tak for tilsendte og et forsinket stort tillykke til Sven. Både han og Carsten Ryby har vist knækket koden til laksene i Skjern Å.

Mvh