Fangstrapporter

Pæn torsk til Ask

Ask Peter Futtrup vandt foreningens Årets fisker konkurrence 2014 og fik i torsdags på generalforsamlingen overrakt den velfortjente førstepræmie, et Savage Gear Landingsnet XL m.m., sponseret af Sportdres. Alle øvrige præmier blev også uddelt til de glade vindere og der var vist fuld tilfredshed. Herligt når medlemmer har lyst til at delagtiggøre andre i deres fangster og dermed bl.a. bidrage til fiskefeber hos os andre.

Seneste fangstrapport kommer sjovt nok også fra Ask, der skriver:

Hej Klaus

Hermed årets første fangstrapport fra mig.

Den 18. februar var jeg på Øresund på jagt efter stortorsken. Det var en svær dag, men det lykkedes da at fange et par fisk. Den bedste var denne – næsten udlegede – fisk på 7,2 kilo.

Jeg har haft nogle ture tidligere i år med mange fisk op til 11 kilo, men denne var altså den første med korrekt krogning.

Venlig hilsen

Ask Peter Futtrup

Mange tak til Ask for rapporten og tillykke med fangsten. Der er heldigvis nogen der kan fange dem på regulær vis derude.