P&T konkurrence 10. april – Tilmelding hos Zlatan

Foreningens P&T konkurrence søndag 10/4-2011 kl. 08:00 til 12:00

Foreningen afholder igen i år en P&T konkurrence, og ligesom sidste år bliver den afholdt i Lynge. Denne gang dog ikke i Store Rosenbusk, men i Drive In.

Vi har igen i år haft en meget lang vinter og det kan ses på antallet af folk omkring P&T søerne. De sidste to søndage er jeg mødt op til et fiskeri, der minder om Kronborg i maj. Folk står simpelthen side om side og kaster på kryds og tværs. Drive In har to store søer, så her kan der sagtens være masser af folk uden at det gør noget. Ligeledes kan der fiskes med fluestang her!

Prisen for deltagelse er 130.- kr.  Dette går udelukkende til fiskekortet for 4 timers fiskeri med 1 stang. Husk at have kontanter med, da det er selvbetjening.

Vi starter fiskeriet kl. 08:00 og slutter 12:00. Vi mødes ved søen 07:50

Jeg stiller bil til rådighed og har 2 ledige pladser, som fordeles efter først til mølle princippet. Skal du med her, så kontakt mig. Jeg kører blandt andet forbi Humlebæk, så der kan jeg også samle op.

Ellers må folk selv sørge for transport.

Tilmeldinger kan ske på min email: cscounter@hotmail.com

Husk at skrive P&T i overskriften, ellers ser jeg ikke mailen!

Vel mødt – Der vil naturligvis være fine præmier fra vore sponsorer!

Zlatan